سوالات متداول

پرسش هایی که ممکنه برای شما عزیزان پیش بیاید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟

پاسخ: شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار با وارد کردن شماره تماس پیامکی جهت تایید حضورتان ارسال میگردد سپس با وارد شدن به پنل ” داشبورد ” و با کلیک کردن روی گزینه ” ویرایش ” میتوانید مشخصات خود را ویرایش نمایید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: بله شما در هر زمانی که خواستید میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

از اصالت کالاهای شما چگونه اطمینان حاصل کنم؟

پاسخ: فروشگاه فتحی برای اطمینان خاطر شما از اصل و اورجینال بودن کالا ضمانت نامه کتبی ای طراحی کرده که در صورت رسیدن کالا و غیر اصل بودن کالا تمام وجه را برای شما برگشت داده و کالا را بتوانید با خیال راحت مرجوع کنید.

ثبت سفارش

سفارشاتی که از طریق پست ارسال می‌شوند را چگونه می‌توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به این آدرس پیگیری کنید: https://tracking.post.ir
شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش رهگیری سفارش اطلاعات را دریافت کنید.

طریقه ثبت سفارش به چه شکل است؟

پاسخ: پس از افزودن محصول به سبد خرید و ورود به حساب کاربری ، اطلاعات تماس، آدرس دقیق و نام گیرنده را وارد کرده، نحوه ارسال را انتخاب می کنید؛ ادامه خرید را کلید می کنید و هزینه ها و مبلغ نهایی به شما نمایش داده می شود. با فشردن کلید ثبت سفارش به صفحه ی پرداخت می روید و پس از پرداخت سفارش شما ثبت می شود.

چه کالاهایی زمان تست دارند؟

پاسخ: کالاهای برقی و الکترونیکی 7 روز زمان تست دارند.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی (اعتباری) پرداخت کنم؟

پاسخ: بله ، با رفتن به صفحه خرید اقساطی میتوانید تمامی روش ها و راهنما خرید اقساطی از فروشگاه ما را مشاهده کنید.

ارسال سفارشات

رویه ارسال به چه شکل است؟

پاسخ: بعد از ثبت سفارش و تاییده فروشگاه کالا بسته بندی و به ناوگان های حمل و نقل تحویل داده میشود.

زمان تحویل کالا چقدر است؟

پاسخ: زمان تقریبی رسیدن کالا های سبک بین 5 تا 7 روز کاری می باشد. زمان تقریبی رسیدن کالا های سنگین بین 12 تا 20 روز کاری می باشد.

چرا ارسال از جزیره قشم طول می کشد؟

پاسخ: بخاطر ممنوعیات و قوانین حاکم بر جزیره قشم هیچ کالا ای از داخل جزیره قشم ارسال نمی شود. به همین دلیل کالا ها به صورت دو مرحله ای ارسال شده و زمانی در این بین اطلاف می شود.

ارسال به خارج از ایران به چه صورت است؟

بخاطر محدودیت ها و تحریم ها در کشور ایران، پس از ثبت سفارش، کالا به کشور امارات متحده عربی ارسال شده و از دبی با FedEx یا DHL برای کشور مقصد ارسال خواهد شد.

پیگیری سفارش
خرید اقساطی
تماس با ما
preloader